Daar gaan we weer!!! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Bianca Berg - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer!!! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Bianca Berg - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!!!

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

21 November 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Ontzettend verkouden en geen stem meer over! Maar helemaal er klaar voor.
Arno bracht ons rond half 9 naar Schiphol.
Op Schiphol kwamen we er achter dat we 20 minuten vertraging hadden.
Na het afscheid door de nieuwe douane en het shoppen kan beginnen.
Hebben een geurtje gekocht en een nekkussentje. Werd gelijk omgedoopt tot een Hema-worst.
Toen werd het tijd om naar de Gate te gaan. Daar moesten we nog een uurtje wachten. Dat ging snel voorbij want we hadden genoeg om te kletsen. In het vliegtuig zaten we naast elkaar. De vlucht ging heel goed en heb veel geslapen. Dat is voor ons ook niet verrassend.
Eerst landden eerst op Washington. Daar stonden we in een lange rij voor de douane. Eindelijk aan de beurt en na wat vragen kregen we dan toch de stempels in het paspoort. Door naar de koffers, maar dat duurde lang voordat die van ons op de band kwamen. Ondertussen ontstond er een enorm lange rij achter ons met vele kronkels. Eindelijk waren daar dan de koffers en konden we achteraan sluiten.
Gelukkig hoefden we nu niet lang te wachten tot we konden boarden. We zaten weer EconomyPlus met lekker veel beenruimte.
We hebben de hele reis geslapen. Vanwege de regen moesten we boven Orlando blijven cirkelen. Nadat het vliegtuig was geland zijn we de koffers gaan halen. Die kwamen al snel op de band dus hop....naar de auto. Het inchecken was beetje vaag, we hadden namelijk al de auto betaald. Maar anders kon niet dus naar de auto. We mochten kiezen uit de auto's aan de linkerkant. We hebben gekozen voor de Santa Fe Sport.
We sliepen vannacht in Super8 hotel, ligt vlakbij Wet'n Wild, kamer 114. Spullen afgegooid en naar de Walmart gegaan om wat eten en drinken te halen. Het maakt niet uit welk tijdstip maar het is er altijd wel druk. En wat loopt er toch allemaal rond!! Er was een vrouw in pyjama met het haar in een vuilniszak. We hadden een karretje even ergens neergezet en dat werd nog een zoektocht haha. Maar hij stond aan de andere kant van het pad. Hoe die daar nu terecht is gekomen...!? Na lekker lang in de rij te hebben gestaan voor de kassa, naar het hotel terug gereden en bedje ingedoken. Welterusten!