Williams - Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Bianca Berg - WaarBenJij.nu Williams - Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Bianca Berg - WaarBenJij.nu

Williams - Phoenix

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

24 Maart 2013 | Verenigde Staten, Phoenix

Vannacht stond er niemand aan de deur dus goed geslapen.
Om 7 uur hadden we het wekkertje gezet.
En ja...wat trekken we aan. We gaan naar het wame weer...maar nu is het toch nog wel koud. 3 kwartsbroeken, tshirtjes en slippertjes!!
We zijn via Flagstaff naar Sedona gereden.
Daar zijn de Red Rocks. Super mooi en groot.
Wat gegeten en genoten van het zonnetje en het mooie uitzicht. Ja ja...het werd steeds warmer!!
Na de lunch nog even langs de winkeltjes gelopen. Gezellig plaatsje.
Toen via de scenic view van Sedona doorgereden! Op naar Phoenix.
Bij de viewpoints gestopt en leuke en mooie fotos gemaakt.
Onderweg nog even een outletstore ingedoken! Hihihi!!
Je zag aan het landschap dat we Phoenix naderden want overal stonden de bekende cactussen met de armen. Gaaf om te zien.
In phoenix aangekomen weer naar een outlet geweest hahaha!
Ach we zijn er nu toch!
Er was ook een store waar de hondjes achter glas in hokken zitten te wachten op een baasje! We zijn maar niet gaan kijken anders hadden we ze waarschijnlijk allemaal meegenomen!
Na het shoppen zijn we naar Castles&Coasters geweest.Een klein, na ja wat is klein in amerika, pretpark met 2 acht banen en nog allerlei andere attracties zoals waterbotsbootjes, raceautos en ga zo maar door. Daar moest je apart voor betalen. Wij gingen voor de minigolf!! :)
Onwijs leuk aangekleed. Dus hebben we een balletje geslagen. Je moet het maar even Googlen om te zien.
Er staat ook een grote hal met allerlei speelkasten zoals airhockey.vrij auto maten e.d
Daarna de auto vol getankt. Was nog geen makkelijke opgave...we dachten dat we er wel snel 1 zouden vinden. Normaal staan ze op elke hoek van de straat maar nu was t ff zoeken. Wijntje gehaald en nu op t bankje in de hotelkamer ff zitten. Leuke kamer met keukentje met alles erop en eraan.
Straks lkkr slapen!! Morgen naar San Diego!
Sleep well!

• 25 Maart 2013 - 09:09

Paula Filippo:

Lieve Dionne en Bianca, Wat fantastisch om te lezen wat voor een super vakantie jullie hebben. Geniet nog met volle teugen, en van het zonnetje, het is hier vreselijk koud! Groetjes en kusjes Mams/Paula.

• 25 Maart 2013 - 17:50

Simone:

Dag Lieverds ja jullie moeders volgen jullie op de voet !!!
    Inderdaad , heerlijk genieten van het zonnetje , hier nova Zembla !
    geniet van de foto,s en verhalen!! dikke kus en knuffel

Moeders/simone

• 25 Maart 2013 - 17:51

Simone:

Heb je een tea cup gekocht????? xx

• 25 Maart 2013 - 21:07

Evelien:

Hee Mop
    Wat een leuke verhalen weer. Wat je ook in een hotel niet mee maakt. Heb je in september nog wat middenachtelijke kinderpartijtjes. Heb je nu buren die bowlen(of midgetgolven maar dan met echte midgets?)en mensen die hun kamer niet kunnen vinden.Ennuh die outletstores daar gingen jullie toch voor?Wat een mooie bijkomstigheid dan dat je op al die plekken bent geweest en toevallig ook nog je camera bij je had.:D Geniet er nog lekker van meides!
    xxx