Los Angeles - Universal Studio's - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bianca Berg - WaarBenJij.nu Los Angeles - Universal Studio's - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bianca Berg - WaarBenJij.nu

Los Angeles - Universal Studio's

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

28 Maart 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Universal Studio's....here we come!!
Hele trip om daar je auto te parkeren maar het is ons gelukt... en we stonden lekker dichtbij.
We gingen eerst in een simulator van de Simpsons...erg leuk gedaan.
We zijn naar een show geweest van Waterworld. En ik ben niet zo'n achtbanen fan...maar Dion wel dus zij is in de achtbanen geweest.
Smiddags heerlijk gelunched bij de Panda Express.
En we hadden geluk...elke keer als wij in de rij stonden werd het achter ons enorm druk.
Met een treintje gingen we de studio tour doen. Na tien minuten stopten we en bleven we ook een tijdje staan. Er was iets kapot aan het treintje en we moesten wachten op mensen die het gingen maken. Wij zaten heerlijk in het zonnetje dus ons hoorden je niet klagen.
Je rijdt langs decors, en ze laten je van alles zien met special effects enzo. Erg leuk!
Als laatste gingen we naar House of Horror. Hou dr helemaal niet van...maar we gingen toch nr binnen.
Toen de vrouw bij binnenkomst riep dat ik het beste mn camera om mn nek kon doen...toen had ik al zoiets van: oh god...want???
We moesten er lopend doorheen. Er hing wel een bordje dat ze je niet aanraakten en jij mocht dat bij hen ook niet. Dat was wel geruststellend....maar ik kon niet beloven of ik dat kon :D. De 2 schijters gingen gearmd naar binnen.
Bij de eerste muur vertrouwde ik het gelijk al niet...maar we konden niets zien..dus doorgelopen. En toen sprong er een klein jochie v 7 jaar achter die muur vandaag...die had al gezien dat wij dit wat spannend vonden :D. Wij gillen natuurlijk...kind lachen! Hij liep voor ons...dus wij dachten: snel erachter aan...dan zien ze hem als eerste. Hij was er volgens mij al eerder doorgeweest want hij was nergens bang voor. Wij volgden braaf. Maar helaas...het ventje was wel erg klein en ze moesten ons toch echt hebben. We hebben onze longen uit ons lijf geschreeuwd. Het scheelde af en toe weinig of ik had er 1 een knal willen verkopen...maar ja...je bent in een pretpark en bent vrijwillig erin gegaan.
Wat waren wij blij dat we buitenlicht door die deur zagen komen.
We gingen daarna naar de CityWalk en daar hebben we nog een tijdje bij moeten komen hahhaa.
Lkkr gewinkeld en gegeten bij de KFC.
En ook aan deze dag kwam een eind en was het weer tijd om naar het hotel te gaan.