Nha Trang naar Dalat - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Bianca Berg - WaarBenJij.nu Nha Trang naar Dalat - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Bianca Berg - WaarBenJij.nu

Nha Trang naar Dalat

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

12 April 2019 | Vietnam, Ðà Lạt

Om 6 uur werden we opgehaald met de taxi. We gingen naar het busstation. Vanaf daar was het 4 uurtjes naar Dalat. We hadden weer een semi sleeper bus. Maar nu vooraan. Ik boven, lin onder. We kunnen nog steeds niet wennen aan het getoeter de hele tijd. Lekker ontspannen slapen ook.
De muziek stond ook aan en ik had het geluk dat het boxje boven mn hoofd hing. Ben er wel achter dat de Vietnamese muziek niet zo mijn ding is,
Na 4 uur werden we afgezet bij het busstation in Dalat. Het was een te lang stuk om te lopen met de backpack dus de taxi gepakt.
Nadat we In gecheckt waren en spullen op de kamer hadden gezet zijn we de stad gaan verkennen. We gingen naar de kathedraal en het crazy house.
Dit is ook een hotel. Heel leuk gedaan. Elke kamer heeft een thema. En er zit dan 1 onderdeel van in. Kleine gezellige kamers. De buitenkant is met allerlei rare vormen. Er loopt een trap over het dak en kris kras door en over elkaar heen, in verschillende ruimtes. Leuk gedaan.
Daarna doorgelopen naar het meer. Daar rondgekeken en lekkers gehaald bij de supermarkt. Altijd leuk om andere dingen te bekijken. Gekste dingen kom je tegen. ook wat gegeten in het winkelcentrum.
Op de terug weg kwamen we de night market tegen. Even rondneuzen. Veel eten, winterjassen (ja echt nodig hier) schoenen en tassen.
Daarna naar het hotel. We willen ee tor boeken naar naar de watervallen. In het hotel vonden we niet wat wilden. Er zaten teveel andere dingen bij zoals een bloementuin, waar we echt geen zin in hadden. Dus op zoek naar een boekingsbureau. Helaas was alles al dicht,
Dan bij een hotel proberen. We vonden een familie hotel en die had inderdaad leuke tours. Ook wel met dingen erbij, maar blijkt dus dat je daar niet onderuit komt en deze had er minder dus voor morgem daar geboekt.
Terug naar de kamer. Het is bewolkt en benauwd. Lijkt wel of het gaat regenen. In bed nog even lezen en luisteren naar de karaoke bar die naast ons hotel zit. Ook is de overbuurman in het hotel doof, want de tv staat net zo hard als in de karaoke bar. Toch zijn we in slaap gevallen, (al heb ik daar nooit echt moeite mee hihi) welterusten

• 15 April 2019 - 13:16

Mama :

haha gelukkig slaap jij al als jij je kussen ruikt