Bula!!! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Bianca Berg - WaarBenJij.nu Bula!!! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Bianca Berg - WaarBenJij.nu

Bula!!!

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

04 Januari 2009 | Fiji, Nadi

Ondertussen zit ik alweer in Fiji! Maar hebben natuurlijk nog veel meer meegemaakt op het zuidereiland van Nieuw Zeeland!
Laatste keer schreef ik dat we naar Franz Joseph gingen!!
Daar hebben we een gletsjer beklommen!En jawel...in driekwart broek en tshirt:D hahah!!
Erg gaaf!!Savonds heerlijk in een spa gezeten met ons kerstboompje en kerstmutsen op..Want ja het was toch echt kerstavond!!!

Volgende dag een lange tocht met de auto gemaakt naar Abel Tasman. Dus 1e kerstdag was een autorit!2e kerstdag hebben we een dagwandeling gedaan in het natuurpark daar!We werden afgezet in bark bay en moesten dan terug lopen naar Marahau waar ons hostel was. Dat is een tocht van 7 uur! veel mooie stranden gezien!!Juud en ik hebben aardig doorgelopen, want wij hebben hem in 5,5 uur gedaan :D hahaha! Savonds waren we doodop!!dus heerlijk geslapen!!

Het was heel mooi weer de afgelopen dagen dus besloten we om naar Golden Bay te gaan i.p.v een lange autorit naar de andere kant van het eiland(kaikoura). Daar heerlijk op een strandje gelegen en op ons gemakje naar Nelson gereden! We wilden daar een wijntour doen op de fiets, maar was helaas al volgeboekt!

Dag erna moesten we naar Picton want vanuit daar zouden we die maandag met de ferry naar Wellington gaan! Dus daar in een mooi hostel geslapen!

om 6 uur bedje uit want om 7 uur inchecken bij de ferry.8 uur vertrok die en om half 12 waren we in Wellington.
Daar stadje ingeweest en savonds gegeten met iemand die we al eerder in onze vakantie hadden ontmoet!!
die nodigde ons uit voor een oud en nieuw feest op een strand!!vlakbij Auckland!!

Na Wellington naar Taupo gereden!was weer een lange tocht dus savonds lekker bedje in gedoken!! volgende dag even geshopt en naar Athenree(waar dat feest was) gereden!
Want het was tenslotte 31 dec, klaar voor een feestje!!!Het was een feest waar al 3 dagen de kaarten van waren uitverkocht! Dus zijn we naar een soort pub ernaast gegaan! helaas ging het ook nog es ff voor 12 uur spetteren:(!! Maar goed...heel veel lol gehad en daar gaat het om:D!!

Toen moesten we de voglende dag toch echt naar Auckland! want we moesten de auto wegbrengen!Wat een zooi komt er uit zoon auto dan zeg!! hahaha! Veel spullen weggegooid en de tassen weer opnieuw ingepakt!daarna nog even heerlijk gezwommen, gegeten en gaan slapen! want Juud vertrok naar Fiji 2 januari!!

Die dag ben ik naar Auckland gegaan, beetje shoppen en rondgelopen!
verder niet zo heel veel gedaan, was sochtends ook regenachtig en benauwd.

3 januari vertrok ik naar Fiji!Ondanks dat het zo druk was, ging het nog redelijk snel op het vliegveld. Ik vloog om half 4 en had ongeveer 40 min vertraging. rond 8 uur kwam ik aan in het hostel waar Juudje al op me zat te wachten!Bleek dat het de hele dag geregend had!!

vandaag hebben we heerlijk in de zon kunnen zitten de hele dag!!Was op sommige momenten echt te heet!!vandaag een trip geboekt naar 2 eilanden in 5 dagen!genieten van de witte stranden, zon en de zee en cocktails!dan zijn we de 9e jan terug en gaan de 10e nog 3 dagen naar de Coral Coast! 13 januari vliegen we allebei naar Australie!!

Tijd gaat veel te snel!!En dan ook nog es jarig!!! hahaha!
Zo dit was weer ff een kleine update! Maar dan vanaf Fiji!!!

Allemaal hele dikke kussen en tot snel weer!!
hele dikke kussen van mij en ook van Juudje!!!

• 04 Januari 2009 - 11:33

Eef:

Hey meis
    Ben jaloers!!Jullie daar lekker weer en wij in de vrieskou.Zal miss wel ff wennen zijn als jullie weer terug zijn zo die kou hier ,nadat je in dat heerlijke klimaat hebt gezeten.Ondertussen is het bij jou nu al een half uur 5 januari.Duss
    GEFELICITEERD!!!Veel plezier vandaag.En natuurlijk ook de rest van de reis nog.En idd de tijd gaat snel.

Dikke kussen van ons!!(ook aan Juud off course)

• 04 Januari 2009 - 11:39

Sandra:

Heey lieverd!!
    Wat een verhaal weer. Volgens mij hoef ik echt niet te vragen of je het naar je zin hebt! Ik ben echt zoooo benieuwd naar je foto´s!!
    Nou lieverd geniet daar en alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van maar eerst nog 1 nachtje slapen.
    Heel veel plezier daar en de groetjes van ons!

• 04 Januari 2009 - 21:07

Rita:

Gefeliciteerd!!
    Ik hoop dat het exotische eilandhoppen bevallen is. We horen het allemaal wel.
    Veel plezier, geniet ervan!
    Groetjes van Harry en Rita

• 04 Januari 2009 - 21:11

Rita:

Gefeliciteerd!!
    Ik hoop dat het exotische eilandhoppen bevallen is. We horen het allemaal wel.
    Veel plezier, geniet ervan!
    Groetjes van Harry en Rita

• 05 Januari 2009 - 20:46

Gaby:

Jarige job..............
    GEFELICITEERRRRDDD!!!!!
    Geniet nog van de laatste weken als 26'er.
    En ook van het iets betere weer dan hier, vanacht wordt het -15 :s

Liefs mighty mike, gabes en een een dikke kus van Simon!!!

• 06 Januari 2009 - 19:37

Ineke:

hoi
    leuk weer ff gelezen te hebben hoe je de feestdagen en je verjaardag hebt doorstaan wel veel wat je allemaal meemaakt sla het allemaal maar op op je harde schijf
    geniet nog maar ff
    zijn mijn schoenen al ingelopen of had je ook blaren ervan
    heel dikke kus en geniet nog maar van de laatste weken
    groetjes vanuit een zeer koud nederland
    knuffel ineke