Nog eventjes - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Bianca Berg - WaarBenJij.nu Nog eventjes - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Bianca Berg - WaarBenJij.nu

Nog eventjes

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

19 November 2008 | Nederland, Leiden

Ja ja.....nog eventjes....en dan is het zover!
Het avontuur gaat dan echt beginnen!
Om precies te zijn nog 18 daagjes!
Nu nog volop bezig met de voorbereidingen!
24 november nog een laatste injectie DTP halen!
Ik ga me echt afvragen hoe ik al die spullen in en aan die tas ga krijgen :S! En hoe ik dat ooit op mn rug krijg!!Maar Juud is t ook gelukt!

Ben erg benieuwd naar mn vliegreis! Ik heb dan genoeg gevlogen in mn leven, maar straks meer dan 21 uur in het vliegtuig :|!! Wordt films kijken,spelletjes doen en lange slaapjes en eelt kweken op mn reet!

Judith houdt al regelmatig contact met mij via de mail en sms over wat we gaan en kunnen doen enz enz!Maar denk dat als ik daar ben dat de plannen nog zullen veranderen. dus vertel ik dat allemaal in een bericht als ik daar ben!

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!!

Dikke (K) Bianca

• 20 November 2008 - 04:13

Judith Rijnboutt:

Wijffie!!!!!!!!!

Nog maar 18 dagen??? OMG!! Dat is nog maar 2 1/2 week!! I totally lost track of time, so I didn't realize it was that fast!!!!!
    JEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!
    So how is your English so far?? Did you do a little practice??

Meissie, veel succes met inpakken! Ik heb weinig tips voor je, want ik ben redelijk tevreden met wat ik heb ingepakt en dat weet je! Ik heb alleen nog helemaal geen EHBO-dingen gebruikt, dus ga er maar vanuit dat ik dat heb en je hoeft niet alles dubbel mee te gaan nemen!

En mocht je besluiten toch om een of andere reden uit een vliegtuig te willen springen: IK GA MET JE MEE!!!! Het was zooooo geweldig!

Ohja, nog even: ik pik je gewoon op in Auckland op 9 dec en kunnen dan eerst naar de Bay of Islands gaan! Daarna koers zetten richting zuidereiland en op weg naar Auckland (voor Fiji) nog beetje noordereiland pakken! Deal? :-)
    We zien wel :-)

Succes nog even meis!!! En de lange terugreis doen we samen!!!

Dikke dikke kus!!!
    your travel-buddy!!!!!
    xxxxxx

• 29 November 2008 - 06:15

Zizzy:

Hey Sis!!
    Nou ik wens je een hele fijne vakantie!!! 7 weken, ik ben laroers op je.. Maar ja, ik ga nu lekker 2 weken naar mexico en dat is ook niet mis. Ik ben inmiddels tante geworden van een lief jongetje genaamd Max. Het is echt een schatje.
    Als je terug bent volgend jaar (oh wat lang) dan gaan we weer even afspraak maken en dan ook gelijk weer een volgend concert plannen.
    Nou Sis, love you!! Heel veel plezier daar down under.

Dikke Kussen van je Zizzy

• 02 December 2008 - 09:54

Eef:

Nog 5 daagies,waarvan je re na vandaag nog twee moet werken!Gaat snel!!We komen je iig uitzwaaien.Half 4 moest je toch inchecken?
    Zie je dan!!
    Dikke kus

• 07 December 2008 - 19:57

Simone:

lieverd eindelijk onderweg,om half 8 naar londen uitgezwaaid door ons en collegas/vriendinnen we zullen je missen,maar geniet er van want voor jou zal de tijd voorbij vliegen dikke kussen en knuffels Mama, Pim en Mitchell

• 09 December 2008 - 09:49

Simone:

fijn om te horen dat je met juud op de plaats van bestemming bent, als je nu ook nog je rugzak krijgt kan het feest/avontuur beginnen.
    groetjes aan juud en dikke kussen van ons en 2 poten van donna en natuurlijk deetje