BEN DR!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bianca Berg - WaarBenJij.nu BEN DR!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bianca Berg - WaarBenJij.nu

BEN DR!!!

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

11 December 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ja hoor! Ik ben er!!
Na een lange reis op de bestemming aangekomen!
De vluchten verliepen allemaal snel en goed!Alleen was het klein beetje stressy toen bij de vlucht van bangkok naar Sydney. De vraag was namelijk of ik op tijd in Sydney aan kwam voor de vlucht naar Auckland. Maar gelukkig had ik nog een half uur en was het in de zelfde terminal!In auckland aangekomen wilde ik mijn tas gaan halen.. maar uiteindelijk stond ik er na 3 kwartier a uur nog met 3 andere mensen uit t vliegtuig...zonder tas :(!!! Dus op naar de rij van baggage services. Bleek dat waarschijnlijk mijn tas nog in Sydney was!!! Dus die zou binnen 24 uur naar mn hostel komen!
Dus juud opgezocht!!!JAAA daar stond ze dan hoor!! Een bruinerd met de leidsche vlag:D!!hihihi!!Naar het hostel gegaan en daar dingen geregeld. Savonds 'uiteten' geweest met Judith en Andree...(juud had haar al eerder leren kennen en was ook in de hostel)Savonds nog een drankje gedaan en toen lekker naar bedje gegaan!!

Woensdag eindelijk mijn tas aangekomen! Was ook nog even wachten maar IK HEB EM!!!Ze hadden vanaf het vliegtuig al naar de hostel gebeld dat mn tas aangekomen was. Maar bij de hostel hadden ze gezegd dat er geen Bianca bekend was bij hun!Had ook mn mobiele nr gegeven op het vliegveld, maar die hadden ze niet gebeld.Vanochtend nog een keer gebeld of ze al iets wisten en dattie dus binenn 2 uur in de hostel werd gebracht!!!Heerlijk je eigen spulletjes!!
Daarna naar Auckland geweest! Up to the skytower!! Wat een uitzicht! Het was heel erg helder dus je kon ver kijken!Die avond met Juud en Andree in de hostel gegeten en tassen ingepakt. Andree was die avond voor het laatst en wij gaan naar Paihia.Dus niet al te laat het bedje in.

Vandaag (donderdag 11 dec) moesten we vroeg op want we werden opgehaald door de Straybus!Op naar Paihia..(bay of islands).
Onderweg aantal keer gestopt om dingen te bekijken. Allereerst naar de Kauri trees geweest!!Ontzettend hoge,grote, dikke bomen!Je kon die boom dan een knuffel geven en dan kon je een wens doen!Daarna doorgereden naar Goat eiland! Heel mooi uitzicht!3e stop was bij een soort vogelkliniek. Daar de Kiwi-bird gezien!Grappig diertje!!!Vanmiddag hebben we ook de kerstparade gezien!! Echt zo ontzettend vaag! De hele tijd hoor je hier kerstliedjes, maar ben echt totaal niet in de kerstmood. Overal is kerstverlichting en scholen die van alles organiseren e.d.!Wel heel leuk om mee te maken!
Onderweg in de Straybus onze hostel geboekt en een trip voor morgen! Morgen gaan we een boottour doen rond Bay of Islands en daar dolfijnen spotten!Dus ben benieuwd.
Morgen gaan we dan ook savonds weer terug naar Auckland en vliegen dan zaterdag daarvandaan naar Christchurch (Het zuidereiland)! Hoe we ons daar gaan verplaatsen zijn we nog aan het uitzoeken!Het lijkt ons onwijs gaaf om met een soort kleine campervan te gaan! Ffies kijken wat de kosten daarvan zijn.

Toen ik in Nieuw Zeeland aankwam regende het helaas:(!Het is wel droog maar nog bewolkt. Af en toe laat de zon zich ffies zien!Dus ik weet...hij is er:D!!Hihihi!!Helaas(voor Juud niet dan) zijn de foto's met Juud daarom nu ook nog Duo Penotti!!:D...maar daar komt echt wel verandering in hoor!!!;)

Dit zijn nu mijn 1e paar dagen in Nieuw Zeeland.Heb t er echt prima naar mijn zin en nog heerlijke dagen voor de boeg!!!

Hoest verder bij jullie??Al allemaal beetje in de kerstmood??

Dikke (K) kussen Bianca

• 11 December 2008 - 08:29

Sannie:

Heey wijffie,
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Ik denk dat je daar de tijd van je leven gaat hebben. Heel veel plezier en geniet ervan!!
    Dikke kus Sannie, Maart en Jen

• 11 December 2008 - 08:44

Eef:

Hee meis
    Je zal snel genoeg bijbruinen denk ik zo.Maar waar zijn je foto's dan?Doe je de groeten aan m'n familie in Christchurch(moot heten ze):D.Hey meis have fun.
    Dikke kus van Lotte en mij(misschien ook wel van heico)
    P.s. bij ons staat de boom al en door het koude weer ben je zo in de kerstmood.

• 11 December 2008 - 10:03

Simone:

dag lieverd heerlijk te lezen dat je het zo naar je zin hebt, en dat je je eigen spulletjes weer hebt. door je manier van schrijven lees ik je enthousiasme geniet maar met volle teugen en maak vooral mooie foto,s voor het regenachtige thuisfront. groetjes aan juud en dikke kussen en knuffels ma, pim en mitchell poot van donna en dewi

• 11 December 2008 - 12:12

Peggy En Dennis!:

heeey Scheet!!

mooi dat je t zo naar je zin hebt!!
    en gelukkig waren je spullen snel terrecht!!
    hier zijn we wel in de kerstmood maar zit toch liever in een warm land brrr wat is het koud zeg!!gatver!

geniet er maar lekker van meid en we houden je in de gaten!

kus van den en Peg

• 11 December 2008 - 12:41

Toetje:

haai moppie!!
    Nou wat fijn dat het allemaal zo vlekkeloos is verlopen he!! Ik hoop dat je het al helemaal naar je zin hebt en dat je aan het leefritme gewend bent inmiddels hihi mis je wel heel erg hoor!!! Heb met jack al afgesproken een praatclubje op te richten om onze emoties te delen ;-) kusje voor jullie allebei!!!!!!!

• 12 December 2008 - 12:28

Ineke:

hoi
    gelukkig dat je veilig bent aangekomen en dat het goed is gekomen met je tas
    leuk het verslag blijf veel schrijven dan maken wij het ook een beetje mee
    hier staat de kerstboom en nee wij zitten niet in bikini bij de boom
    geniet ervan en maak veel fotoos
    let goed op je zelf
    heel dikke kus
    ineke

• 12 December 2008 - 18:20

Henk En Carla:

Hey schat ben blij dat alles goed is gekomen.
    Hoop dat je het naar je zin heb,maar dat gaat wel lukken.
    We houden je berichten in de gaten,hou ons op de hoogte.
    DIKKE KUS VAN HENK

• 14 December 2008 - 18:40

Kim:

Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen aan de andere kant van de wereld!
    Het mooie weer komt voor jou vast nog langs!
    Geniet ervan en ben benieuwd naar de foto's!
    Hou deze site in de gaten..

Dikke kus Kim